Buddy gezocht voor powder trip naar Chamonix 13/12 - 16/12

• miccots
    miccots op 9 December 2022 · 10:39
    Hoi. Het weervoorspelling voor volgende ziet er heerlijk uit: https://www.snow-forecast.com/resorts/Chamonix/6day/mid...

Ik zoek dus een ervaren snowboarder of skiër met genoeg off-piste ervaring, kennis en lawine uitrusting om samen te reizen naar Chamonix voor 2-3 intense powder days. Vertrek 13/12 in de avond.

Ik ben bekend met verschillende routes in Chamonix valley, maar we gaan afspreken wat precies we gaan doen.

Over mijzelf: 36 jaar oud, oorspronkelijk uit Oekraïne, 12 jaar snowboarden, waaruit 5 jaar alleen freeride.

Bij interesse – stuur mij een berichtje +31640418041.
  • Bedde
    Tourist
    Bedde op 9 December 2022 · 11:20
    Hey,
    Ik (wij) ben (zijn) er ook in de buurt vanaf de 16e tot de 30e.
    Misschien sturen we wel.
    Veel plezier!
    Bedde
  • 3s
    3s op 9 December 2022 · 15:06
    Hey,
    Misschien sturen we wel.
    Veel plezier!
    BeddeBedde op 9 dec 2022 11:20

Hoi Bedde, wij vertrekken op de 15de met een auto richting ... Chamonix staat half op onze radar! Net de laatste weerupdate gelezen en ik verwacht wel dat er poeder zal in de tweede helft van volgende week 😃
    gr
    3s & co.
  • Bedde
    Tourist
    Bedde op 10 December 2022 · 15:35
    Hey,
    Misschien sturen we wel.
    Veel plezier!
    BeddeBedde op 9 dec 2022 11:20

Hoi Bedde, wij vertrekken op de 15de met een auto richting ... Chamonix staat half op onze radar! Net de laatste weerupdate gelezen en ik verwacht wel dat er poeder zal in de tweede helft van volgende week 😃
    gr
    3s & co. 3s op 9 dec 2022 15:06

Cool! Stay in touch!
  • petertav
    Advanced
    petertav op 12 December 2022 · 11:28
    Indien er nog kan worden aangehangen bij wie dan ook, zelf zou ik vertrekken 14de naar waar dan ook voor enkele dagen, ik zit eveneens zonder buddy voorlopig. Wie heeft concrete plannen? Grtn.
  • Roelie
    Roelie op 2 January 2023 · 14:34
    hallo allemaal,

Hoe was het in Chamonix? Hoop dat jullie goede poeder hebben kunnen pakken.

Ik zoek één of twee off-piste buddies om ergens komende maanden een keer na een goede lading sneeuw een paar dagen naar de Alpen te gaan. Heb momenteel maar 1 buddy die ook nog eens onzeker is of hij dit jaar kan gaan.

Ben bereikbaar op: 0640326650

Over mij:
    - 32 jaar oud
    - 20 jaar snowboard ervaring
    waarvan veel off-piste
    - kan ook skiën

Groeten, Roeland

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro