beetje materiaal te koop

• Muehlbach
    Advanced
    Muehlbach op 18 March 2011 · 17:01
    misschien niet direct spek voor de bek van freeriders, maar ik heb wat racing ski´s te koop staan, wat plaats maken zodat de zon binnenkan in het materiaalkot.

- KNEISSL White Star Worldcup SL modeljaar 2012, 165cm, paar dagen sneeuw gezien, nog quasi nieuw, met Kneissl binding, €450.00
    - NORDICA Dobermann Pro GS model 2009, 186cm, twintigtal dagen sneeuw gehad, met Nordica Pro binding, €350.00
    - VIST pak, jas+broek, maat M, nauwelijks gebruikt, retail price €1500.00 mag weg voor €550.00
    - BeyondX racing pak blauw/oranje, goed doorgebruikt, €75.00

is wel allemaal racing materiaal maar wie weet doet iemand hier wel z´n Eurotest of zo, dan kun je wel iets goeds gebruiken.

als je in iets geinteresseerd bent ff posten en ik stuur je een mailtje met foto´s.

grtz
    vince
    "Skiing is a dance, and the mountain always leads." - - - "There is no skiing without apres-ski. Fairly futile exercise if not followed by getting hammered in a bar."
  • nicholassenaeve
    Tourist
    nicholassenaeve op 19 March 2011 · 01:00
    Is het soms mogelijk om wat foto's te posten?  ;D
  • doov
    Advanced
    doov op 20 March 2011 · 16:53

Is het soms mogelijk om wat foto's te posten?  ;D

Volgens mij is het altijd mogelijk om wat foto's te posten.
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • Muehlbach
    Advanced
    Muehlbach op 21 March 2011 · 10:58
    ik zie dat doov een fan is van hetzelfde soort humor als ik.

ja, dat zou mogelijk zijn, maar als je mij je e-mail-adres stuurt dan stuur ik ze op, ik doe dat namelijk liever.

groeten
    "Skiing is a dance, and the mountain always leads." - - - "There is no skiing without apres-ski. Fairly futile exercise if not followed by getting hammered in a bar."
  • Anton
    Tourist
    Anton op 22 March 2011 · 12:10
    Hey doov; doe 'es plaatjes plaatsen  ;D
  • Muehlbach
    Advanced
    Muehlbach op 22 March 2011 · 15:32
    jongens ik heb er geen idee van hoe ik hier foto´s kan posten.
    sennaeve heeft trouwens al n mailtje gekregen met de foto´s.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro