Martijnski op 12 September 2011 路 17:01
Hahaha, in de slowmo hoor ik de Gasteiner almkoeien vanuit hun winterstalling lachen.
Ik denk die gast gaat voor een jump. Kijkt om zich heen, andere opties checken. Ik verwachtte dat ie z'n boardje uit ging doen, wat omhoog zou lopen en een aanloop nemen. Maar nee, waarschijnlijk keek ie eerst voor andere opties, daarna nog een paar keer of er niemand was en liet zich toen schaamteloos vallen.
Ben zelf geen geoefend freerider, maar in deze setting had ik het anders aangepakt. Buiten het feit dat ik daar nooit alleen en zonder 3 eenheid zou gaan rijden (schijnheiligheidsmodus uit, fantasiemodus aan), zou ik die jump dan toch maar maken. Eens moet het er toch van komen. Niemand daar, alleen m'n maat. Niemand om voor voor lul te staan, niemand die mij voor mongool uitmaakt, niemand die mij als onnozele bestempeld. Als het goed zou gaan, vertelde mijn maat natuurlijk wat voor een megajump ik o zo verantwoord had gemaakt (i would be the king) en als het slecht af zou lopen zou hij natuurlijk een heel zielig verhaaltje gaan vertellen.
Natuurlijk is dit allemaal hypotetisch en was er een hele grote kans dat ik toch als deze pannekoek zou eindigen (heb geen cam dus pannekoek 2 zou niet op beeld te zien zijn). Maar toch, ik zag hem zitten en voelde de adrenaline in mijn lichaam op gang komen. Ik heb het nog nooit gedaan, maar ik denk dat ik na dit filmpje de jump zou maken... :o
skiing hard is not a crime