Droomreis..

• meteomorris
    Expert
    meteomorris op 2 January 2012 · 12:46
    De inzendingen voor de droomreis druppelen binnen. De meest bekeken inzendingen gaan door naar de eindronde

#

#
    May the powder be with you.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 2 January 2012 · 22:29
    En weer eentje!

• MarcD
    Beginner
    MarcD op 2 January 2012 · 23:08
    Ook maar es kijken of ik creatief kan doen en in NL een filmpje kan maken.

Vind deze wel goed gelukt.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 3 January 2012 · 09:53
    En weer eentje

• ardt
    Advanced
    ardt op 3 January 2012 · 21:05
    Mooie filmpjes.
    Ik ken de exacte spelregels niet. Is het aantal kijkers het belangrijkste criterium? Creatiever gebruik van tags en poster frame kan een veelvoud van kijkers opleveren  😉
  • Tim1
    Advanced
    Tim1 op 3 January 2012 · 21:46
    Posterframe? Wat houdt dat precies in?
    Stuur anders maar een dm'etje, anders zien de andere onwetende deelnemers het ook  ;D
  • Dio
    Advanced
    Dio op 3 January 2012 · 22:39
    Leuke filmpjes! Vind de naar poeder smachtende man in de duinen het leukst tot nu. En dat filmpje #3, FOEI! Zonder safetygear onderweg gaat je natuurlijk nooit helpen.
    Life is what happens the moment you put your phone away.
  • TijmenDal
    Advanced
    TijmenDal op 3 January 2012 · 22:51
    Misschien dat ik toch ook maar iets ga maken...
  • Steef
    Advanced
    Steef op 3 January 2012 · 22:57

Leuke filmpjes! Vind de naar poeder smachtende man in de duinen het leukst tot nu.

Dikke +1, en zelfs in de duinen met safety gear op stap!
    Every turn is a sign of weakness
  • Rino
    Advanced
    Rino op 4 January 2012 · 10:22
    Hee Morris bedankt voor het posten op het forum ! .  de andere mannen ook gave filmpjes hoor ! 😃 ...

@Dio: je hebt natuurlijk helemaal gelijk 😉 ..het lijkt verder buiten de piste dan het daadwerkelijk is hoor. Niet ongerust normaal altijd helemaal voorbereidt met beacon, shovel and probe ! ..

succes iedereen !

greetz Merijn
    Better to have a short life that is full of what you like doing than a long life spent in a miserable way
  • Simon
    Tourist
    Simon op 5 January 2012 · 20:14
    worden alle filmpjes dat worden doorgestuurd in deze topic gezet?
    Talk less, ride more
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 8 January 2012 · 09:46
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 January 2012 · 09:48
    En nog eentje..

• Arno_Laeven
    Beginner
    Arno_Laeven op 8 January 2012 · 09:52
    @josvboxtel Oeps op 1:11
  • Murky
    Advanced
    Murky op 8 January 2012 · 11:17

En nog eentje..

Haha! Deze vind ik mooi! Tot nu toe mijn favoriet (zal hem nog een keertje extra voor je bekijken 😃)
    Skier turned Snowboarder turned Skier..
  • doov
    Advanced
    doov op 8 January 2012 · 20:53

De inzendingen voor de droomreis druppelen binnen. De meest bekeken inzendingen gaan door naar de eindronde

Ik bekijk ze allemaal, maar ik kijk ze niet allemaal helemaal tot het einde, omdat de ze niet allemaal even boeiend zijn.
    Wordt er nog rekening gehoudenmet de lengte van het kijken)
    Welcome back my friends to the snow that never ends. Let's rocker!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 8 January 2012 · 20:54
    @Doov.. stuur diegene die je goed vindt door aan vrienden, dan komen ze er wel wat betreft views 😉
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 9 January 2012 · 19:39
    En weer eentje... frontflip to heaven

• tnijveldt
    Advanced
    tnijveldt op 9 January 2012 · 21:12
    genoeg poeder in Les Sybelles om van 2 hoog van het balkon te springen!  ;D
  • Emmel
    Advanced
    Emmel op 10 January 2012 · 00:26
    ...en je moet jezelf natuurlijk wel een beetje bezighouden als alle liften dicht zijn wegens lawinestufe 5 😋
    Skiing combines outdoor fun with knocking down trees with your face.
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 10 January 2012 · 22:40
    en weer eentje

• Manoni
    Expert
    Manoni op 11 January 2012 · 01:58
    Ook ik hoop een kans te maken op mijn droomreis!

Dit filmpje gaat over meiden, verslaaft aan poedersneeuw skiën, die enigszins zijn doorgedraaid door het gebrek aan sneeuw en op avontuur gaan...

• Markie
    Advanced
    Markie op 11 January 2012 · 04:47
    Zitten leuke dingen tussen dames en heren! We all powder 😉 Ik ben op het moment on the road door Canada en heb met mn Iphone en Imovie het eea geschoten... Play it and share it! Wepowder En als ik niet win... might see you in Revelstoke to wish you a good heli trip and listen to the cool stuff you did at the end of the day. Als ik onder de pow zelf uit het bos kom kruipen 😃

Ciao! Markie!
    Snowsurfing rules :) www.dryboards.nl
  • mr_tanis
    Advanced
    mr_tanis op 11 January 2012 · 07:53

Niets vermoedend naar Gargellen (oke we waren op de hoogte van de voorspellingen), precies naar boven kunnen, achter ons de weg dicht en een gebied wat 2 dagen gesloten is geweest. En natuurlijk een hele berg poeder maakt dat ik toch stiekem nog een poging ga wagen de Heli Ski Trip te winnen... Wat een gruwlijke poeder trip was dit en daarvoor ook dank aan WePowder!
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 11 January 2012 · 09:38
    Interessant om te zien dat er een hoop nieuwe posters ineens opduiken om filmpjes te posten.

Moet eerlijk zijn dat ik het liever een bestaande local van hier gun dan een newbie.
    White room,Pillow lines,I rule
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 11 January 2012 · 10:25

Interessant om te zien dat er een hoop nieuwe posters ineens opduiken om filmpjes te posten.

Moet eerlijk zijn dat ik het liever een bestaande local van hier gun dan een newbie.

Hoewel ik het gevoel een heel klein beetje met je deel, kan je het niet zo zwart-wit stellen.

Het kunnen 'newbies'  lijken doordat een account niet goed gekoppeld is....
    Het aantal forumposts is ook niet helemaal een goede graadmeter is, sommige mensen spammen wat meer dan de andere.

Als je goed gelezen hebt dan wordt er een eerst top 5 bepaald, en is "daarna de community aan het woord."

Ik denk dat de prijs wel bij de juiste persoon terecht komt  8)
  • Emmel
    Advanced
    Emmel op 11 January 2012 · 11:53
    Precies, volgens mij is dat ook juist de charme van wePowder. Iedereen die eender de passie voor poeder deelt en hier samen komt om zijn of haar passie op een eigen manier te uiten. De een door actief te posten, de ander door vooral mee te lezen en weer een ander door hier willekeurige mensen te leren kennen die uitgroeien tot de beste poedertripbuddies; en soms natuurlijk een combinatie van dit alles  8). Maar uiteindelijk blijft toch de poeder centraal staan, waardoor iedereen met de gedeelde passie altijd welkom blijft; ongeacht het aantal posts, kleur of afkomst . Persoonlijk vind ik het juist mooi om te zien dat een wedstrijd als deze ook de minder bekende wePowderaars aanzet tot inzendingen; juist daar wordt de community alleen maar sterker van! En die prijs komt inderdaad sowieso wel goed terecht...

Tot zover mijn moralistische intermezzo 😉.
    Skiing combines outdoor fun with knocking down trees with your face.
  • josvboxtel
    Advanced
    josvboxtel op 11 January 2012 · 15:40

Kan ik me helemaal voorstellen (ondanks dat ik nog nieuw ben en toch een filmpje heb gedoneerd). Het filmpje schieten en editen was uiteraard leuk om mee bezig te zijn, dus no biggie! Voor de volgende actie maar eens wat meer posts scoren!  😉 +1
  • Vinnie
    Advanced
    Vinnie op 11 January 2012 · 23:05
    Interessante discussie over wie er zou moeten winnen.

uiteindelijk zorgt elk filmpje weer voor meer stoke, of dat nou van iemand is die al jaren post, meeleest of misschien net pas is aangestoken door het poeder virus,

daarom ook even een lans breken voor mn poedermaatje mr_tanis. Iemand die al tijden meeleest en waarmee ik al onderweg was sinds het skizone tijdperk.

die dagen in ingesneeuwd Gargellen waren epic! TR volgt!
    Sharing Secrets, Sharing freedom!
  • Steef
    Advanced
    Steef op 11 January 2012 · 23:24
    Ligt het aan mij? Of ben ik de enige die vindt dat er zo weinig mensen aan deze wedstrijd meedoen? Deze contest werd vet gehyped en de reacties waren super enthousiast.
    Tussenstand: slechts [s]12[/s] 13 filmpjes tot nu toe?! Met nog een kleine 3 dagen te gaan om views te scoren....
    Of zitten er nog wat filmpjes in het vat? 😃

Dat gezegd hebbende, van de zijlijn staan toekijken is natuurlijk niet leuk. Daarom hierbij mijn vrij kansloze 'inzending'. [size=8pt](Meer als grap bedoeld om te kijken of ik binnen een uur iets kon fixen...meedoen is belangrijker dan winnen toch?!😃)[/size]

Grtsz, Steef.

[size=6pt]ps. vergeet vooral niet het filmpje van http://bit.ly/zbMtcC (nogmaals) te bekijken. Als ik het 1 iemand van het forum gun... 8)[/size]
    Every turn is a sign of weakness

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro