St Anton 21-22feb - met gids => foutje het is 21-22 JANUARI als in dit wknd!!

• nancy
    Tourist
    nancy op 17 January 2012 路 20:45
    Ola dit weekend zijn wij in St Anton!

Ondanks vele jaren off piste ervaring (favo La Grave) hebben wij geen SSC en skien we altijd met een gids. Nu zat ik te kijken voor een fijne deal dit weekend, maar het wordt alleen maar leuker (ook financieel 馃槈) met meer poedermaatjes!
    Wie is er ook op zoek naar een trip met gids en wil aan sluiten bij ons (zussen). Just let me know!
  • Haagje
    Beginner
    Haagje op 17 January 2012 路 21:14
    Met die een-na-laatste zin ga je veel animo krijgen  ;D ;D ;D
  • teunvanbeek
    Tourist
    teunvanbeek op 17 January 2012 路 22:02
    Hola, ik ga met twee vrienden naar St Anton. VErtrekken donderdag in de namiddag, maar moeten nog een slaapplek regelen om helemaal def te zeggen dat we gaan. Lijkt me zeker leuk om aan te haken. Wat zijn jullie plannen precies?

Als jullie trouwens nog tips hebben waar we kunnen overnachten (tot zondag)... let me know.

live your dreams... don't dream your life
  • skiester
    Advanced
    skiester op 18 January 2012 路 10:39
    dat had ik echt heel tof gevonden, maar (again) ik zit vast aan deel 2 van Lawine 1 (ook leuk)...
    Als je alles onder controle hebt ga je niet hard genoeg!
  • henwildie
    Advanced
    henwildie op 18 January 2012 路 11:15
    Gezien de verwachte sneeuwval kon het wel eens dicht zitten...net als 1,5 week geleden
    Pistes, zijn dat niet die platgereden stukken tussen de poeder?
  • rfrieling
    Advanced
    rfrieling op 18 January 2012 路 23:35
    nancy! volgens mij hebben wij eens in de ecrins geskiet. skiprestige. paar jaar geleden.
    anyhow. ik voel hier wel wat voor!
    onderdak heb ik nog niet, vervoer ook niet - dus houd me ook zeer aanbevolen.
    ik heb je gemaild maar wellicht oud adres. de mijne rombout@zomaar.info
    kun je me laten weten? dank!
    skiR

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro