Wie O Wie is deze clown?

• chilo
    Tourist
    chilo op 14 February 2013 路 08:49
    Inderdaad laat hem lekker. En al die andere gekken die al weken met een skibox op het dak rijden omdat ze zometeen een voorjaarsvakantie'tje weg gaan. En al die sukkels die in september op Sorels (or worse:Uggs) over straat lopen. Bodywarmers bij 20 graden, Wepowdermutsen in Snoworld, plofzakken in de apres-ski, I've seen it all. Het wordt pas een echte clown als-ie nu in zijn zwembroek en op badslippers zou lopen.

Maargoed, een echte pro loopt -inderdaad- natuurlijk in oude zooi, aan elkaar geplakt met ducktape, en stinkend naar 14 dagen zweet. Deze mooiboy op het station is dat duidelijk niet.

En laten we in godsnaam van Morris' z'n Landcruiser afblijven, ja?!?!

馃槂
    My Life Is Better Than Your Vacation!
  • sanderanders
    Advanced
    sanderanders op 14 February 2013 路 08:54
    Vraag ook even aan iedereen met een petje of hij die heel snel wil afdoen TENZIJ hij onderweg is naar het honkbalveld, want dat is net zo'n ramp van wereldformaat!
    poefpafpow
  • Alexx2
    Beginner
    Alexx2 op 14 February 2013 路 09:42
    Ironie: je loopt 1 meter achter die gast, maak je een foto en dan vraag je op het forum “wie is dit clown”

Get a life ..
  • FreeArno
    Advanced
    FreeArno op 14 February 2013 路 09:52
    Hahaha beste topic in tijden.

Nu we het er toch over hebben:
    -Broeken met zakken aan de zijkant als je naar kantoor gaat
    -Sportsokken onder je pak
    -Trainingspak / joggingsbroek als je niet gaat sporten
    -Nike Air Max als je niet gaat hakken... sterker nog... Nike Air Max ALTIJD fout
    -(groene) Camouflage kleding in de stad

Ik stel voor dat we een WPCCVGS (WePowder Community Commissie Voor Goede Smaak) oprichten om te bepalen wie wat mag dragen. Want die gele jassen in de sneeuw ben ik ook spuugzat! Ik denk elke keer een pisvlek te moeten ontwijken. Dit gaat zo niet langer! Scheidsrechter, grijp eens in!!
    Dromen zijn er om te realiseren
  • JaapBezemer
    Tourist
    JaapBezemer op 14 February 2013 路 09:52
    Wat een clown inderdaad, je harnas aan je tas...
    Zo heeft hij er nog niets aan, ik zie trouwens ook zijn 50 meter touw niet.
    Dit gaat hem niet helpen als hij zo cliffed out raakt bij de spoortunnel...
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 14 February 2013 路 10:01
    Oei, FreeArno, je trekt wel een beerput los zo, wat denk je dan van rijden in een Mercedes zonder taxi licentie, een Porsche buiten het circuit, een capuchon terwijl het niet koud is, autoverkopers met te grote boorden en te ruime pakken, vrouwen met een rok tot onder de knie (al helemaal als het zomer is), stropdassen op buschauffeur lengte, obesitas look-a-likes op brom/snorfietsen, high-tech racefietsen en kleding bereden door bierbuiken, bumperklevers vóór je, twinney-loads op zondag.....
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • Bobvaniterson
    Advanced
    Bobvaniterson op 14 February 2013 路 10:15
    Het is al een aanal keer gezegd, maar inderdaad; Laat gaan man! Live and let live...

Ik heb gisteren op school trouwens een preek gehouden tegen groep 8 over het oordelen op elkaars uiterlijk en kleding. Dat zijn kinderen van 11 die nog het een en ander moeten leren.

Ik neem aan dat jij die leeftijd inmiddels ruimschoots gepasseerd bent.
    Waarom ligt de noordzee niet aan de alpen, waarom liggen de alpen niet aan de noordzee?
  • luuk999
    Advanced
    luuk999 op 14 February 2013 路 10:57
    Oef
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 14 February 2013 路 11:00
    Hey, dat ben ik!

Tja, ik ben net terug van een ski tour trip in Noorwegen, ben even een paar dagen bij mn vriendin langs gegaan om d'r nog even te zien voordat ik weer naar Cham ga voor wat ijsroutes. Toevallig kon ik gistermiddag nog even een route bouwen in Steep Art (dan mag ik daarvoor een aantal keer gratis klimmmen en is nog een goede training ook) maar omdat ik ook een bergje college dictaten mee had (voor als zij naar college is... ik moet natuurlijk wel met nn studie bijblijven)) paste mn gordel er niet bij (dan moet ik zo proppen en gaan mn dictaten stuk).

Maaruh, ik wist niet dat jij je zo druk maakt om uiterlijk vertoon en wat anderen vinden. Ik vind 't gewoon een handige rugzak en besteed mn knaken liever aan klimmen/ skien dan aan 'nog een rugzak' omdat 'men' het anders niet vind kunnen dat ik een klim/ skirugzak gebruik voor andere zaken dan waar ie voor ontworpen is...

Leef je eigen leven en trek je niets aan van wat andere vinden, zou ik zeggen.

PS ik vind het wel jammer dat je gelijk met je mening over me klaar staat terwijl je niets van mijn situatie weet...
    White room,Pillow lines,I rule
  • JaapBezemer
    Tourist
    JaapBezemer op 14 February 2013 路 11:09
    Amen!
    Grappig om te lezen dat er hier toch best wat Delftenaren rondhangen
  • Polderboarder
    Tourist
    Polderboarder op 14 February 2013 路 11:10
    Hahahaha, echt het beste topic sinds tijden. Hier moeten een aantal mensen serieus op poedertrip!

Please continue!
    WeRookie
  • patrick3
    Beginner
    patrick3 op 14 February 2013 路 11:13
    Hahahaha, echt het beste topic sinds tijden. Hier moeten een aantal mensen serieus op poedertrip!
    Please continue! Polderboarder op 14 feb. 2013 11:10
  • OsiruS
    Advanced
    OsiruS op 14 February 2013 路 11:14
    Rev. Maurice Ordained Dudeist Priest atDudeism, the Church of the Latter-Day Dude
  • elisa.tmc
    Tourist
    elisa.tmc op 14 February 2013 路 11:26
    wanneer komen weer de 3 dolle dwaze dagen?
    Plof - heb je opeens ruimte bij de graaibakken. sanno op 13 feb. 2013 20:43

he goeie voor dit jaar! haha wat n doffe ellende is dat zeg...
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 14 February 2013 路 11:35
    Hey, dat ben ik!
    Tja, ik ben net terug van een ski tour trip in Noorwegen, ben even een paar dagen bij mn vriendin langs gegaan om d'r nog even te zien voordat ik weer naar Cham ga voor wat ijsroutes. Toevallig kon ik gistermiddag nog even een route bouwen in Steep Art (dan mag ik daarvoor een aantal keer gratis klimmmen en is nog een goede training ook) maar omdat ik ook een bergje college dictaten mee had (voor als zij naar college is... ik moet natuurlijk wel met nn studie bijblijven)) paste mn gordel er niet bij (dan moet ik zo proppen en gaan mn dictaten stuk).
    Maaruh, ik wist niet dat jij je zo druk maakt om uiterlijk vertoon en wat anderen vinden. Ik vind 't gewoon een handige rugzak en besteed mn knaken liever aan klimmen/ skien dan aan 'nog een rugzak' omdat 'men' het anders niet vind kunnen dat ik een klim/ skirugzak gebruik voor andere zaken dan waar ie voor ontworpen is...
    Leef je eigen leven en trek je niets aan van wat andere vinden, zou ik zeggen.
    PS ik vind het wel jammer dat je gelijk met je mening over me klaar staat terwijl je niets van mijn situatie weet... telemikey op 14 feb. 2013 11:00

Nietes, dit ben jij echt niet. Zo clownesk zou jij je echt niet gedragen 馃槂

Maarreuh ..., het was toch carnaval deze week 馃槂 Wel benieuwd hoe R.E.Q.U er dan bij liep een paar dagen geleden 馃槂

[BORED] Nog twee weken tot m'n meniscus operatie en dan kan ik hopelijk weer wat zinnigs gaan doen [\\BORED]
  • brt
    Advanced
    brt op 14 February 2013 路 12:23
    LALALA WHO GIVES A SHIT.

Betere vraag, welke clown is dit?

http://bit.ly/VWom9M

Vinden jullie ook niet dat zijn muts te groot is voor zijn zonnebril?
  • 3zel
    Advanced
    3zel op 14 February 2013 路 12:39
    http://www.actua-forums.be/attachment.php?attach_id=1504...
    Als je het mij vraagt is het 'Passie'
    knowledge is powder
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 14 February 2013 路 12:41
    Volgens mij zag ik die gisteren nog in 'Down Days'. Vriend van die blondine (geloof ik). Kan alleen niet meer op zijn naam komen.

Ik vind juist dat sjaaltje over de top. 馃槂
  • Steef
    Advanced
    Steef op 14 February 2013 路 13:12
    Every turn is a sign of weakness
  • brt
    Advanced
    brt op 14 February 2013 路 13:14
    lol 馃槂
  • Basjuh16072
    Beginner
    Basjuh16072 op 14 February 2013 路 13:31
    Haha lol, denk dat het punt nu wel gemaakt is. 馃構
    Come on you all let's powder
  • poling
    Beginner
    poling op 14 February 2013 路 13:34
    @steef, hij is goooeeeeed! 馃槂

nou topic in de ban. niks zo erg als anderen afkraken en zeker op internet.
    ben vroeger genoeg uit gemaakt voor jezus of een van de apostelen en allerlei andere benamingen die niet echt van toepassing waren.

hou het voor je denk altijd, laten we dat hier ook doen, ook naar de aanstichter. toch?
  • poling
    Beginner
    poling op 14 February 2013 路 13:35
    nee niet over een punt beginnen, das ook al lang langs geweest 馃榾
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 14 February 2013 路 14:03
    En nu hop allemaal weer achter de poeder aan...
    May the powder be with you.
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 14 February 2013 路 14:04
    I wish
  • fanneige
    Tourist
    fanneige op 14 February 2013 路 17:30
    Steef op 14 feb. 2013 13:12

hee, nou ga je toch niet de poederslet dissen he? '馃槈

(ok zijn oude profiel pic )
    Knowledge is limited. Imagination encircles the world
  • robbie
    Expert
    robbie op 20 February 2013 路 14:33

Helemaal mee eens! Aan de schandpaal met deze schavuit!
    (ik wil weer een huilende smiley voor dit soort topics..... ) Roelaano op 13 feb. 2013 22:04

Inderdaad, kwajongens! Schandalig mijnheer!

P.S. Kan je nog zonder goggles over straat? Of kan je je kont niet meer keren door de handtekeningenjagers?
  • Henkie500
    Tourist
    Henkie500 op 20 February 2013 路 16:01
    Oei, FreeArno, je trekt wel een beerput los zo, wat denk je dan van rijden in een Mercedes zonder taxi licentie, een Porsche buiten het circuit, een capuchon terwijl het niet koud is, autoverkopers met te grote boorden en te ruime pakken, vrouwen met een rok tot onder de knie (al helemaal als het zomer is), stropdassen op buschauffeur lengte, obesitas look-a-likes op brom/snorfietsen, high-tech racefietsen en kleding bereden door bierbuiken, bumperklevers vóór je, twinney-loads op zondag..... osirus op 14 feb. 2013 10:01

WEG!

• semmel
    Expert
    semmel op 20 February 2013 路 18:40
    Kan dit topic AUB nu verwijderd worden.? wat een gezeik allemaal zeg..
    Dacht dat deze site om sneeuw, bergen en mensen die die bergen naar beneden rijden gaat..

Ga dit soort dingen lekker op Hyves plaatsen..
    Respect the Mountains..!
  • Roelaano
    Advanced
    Roelaano op 20 February 2013 路 20:24
    @ semmel, Jij bent gewoon een enorme Douchebag!

馃槈

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro