Fit voor de winter

• AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 29 June 2013 路 22:56
    [mention="/profile/4053"][mention=4053]@Manoni[/mention][/mention]: ik moet een beetje oppassen met longbarden ivm achillesproblemen. Helaas lijken die ook gevoelig voor longboarden. Maar ik zal kijken of ik binnenkort weer wat op het www kan donderen. 馃槈 telemikey op 29 jun. 2013 15:37Denk je aan wat nieuws te beginnen 馃槂
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 26 August 2013 路 11:15

Longboard footage van een tijdje terug
    White room,Pillow lines,I rule
  • patrick3
    Beginner
    patrick3 op 26 August 2013 路 11:31
    Leuk filmpje!
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 26 August 2013 路 12:14
    LOL. Lekker heuveltje bij het Barendrechtse station 馃槂
  • coen
    Advanced
    coen op 26 August 2013 路 12:16
    Haha mooi man! Ik weet nog wel een leuke hellinkje bij de Posbank!
    Earn your turns...
  • Tjarco
    Tourist
    Tjarco op 26 August 2013 路 18:09
    Leuke longboard hellinkjes in Nederland moet je op de Keuteberg zijn in Limburg.. 22% bijzonder veel longboarders hier trouwens, ook mijn weapon of choice naast kracht, maar dan wel op de Posbank idd daar worden de steigspieren ook nog getest...
    a beach is just a washed away mountain
  • thaisie
    Beginner
    thaisie op 27 August 2013 路 14:53
    Of zoals Gian simmen, ga trailrunnen 馃槂
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=707938909232913&set=a.5100...

En over longboarden, in hoofddorp heb je het floriade terein kan je ook lekker longboarden:
  • Rene
    Beginner
    Rene op 27 August 2013 路 16:10
    Die lange grote afdalingen laat ik zelf nog voor wat het is. Gister stond ik ook opeens op een iets langere helling dan dat ik zelf voor ogen had. Snap nu opeens heel goed waar al die "zwabberende" fail filmpjes vanaf komen. Toch m'n trucks iets strakker afstellen 馃槈

Hoe dan ook, ook onlangs pas aan het longboarden geslagen na lang twijfelen of ik er wel genoeg mee zou doen. Maar vanaf m'n eerste "testritje" was ik verkocht. Nu is het lekker cruzen door de stad en kom ik er achter dat Eindhoven bijzonder mooie lange fietspaden en parken heeft 馃榾 Gelukkig was het starten met longboarden vrij gemakkelijk gezien ik met enige regelmaat nog op een skateboard te vinden ben. Moest wel even wennen dat ik geen tail meer had om sneller van richting te veranderen....

Eerst alles nog verder onder de knie krijgen, daarna ga ik me wel een keer druk maken over die mooie rem technieken 馃槂
    The future belongs to those who believe in the beauty of their dreams - Long Live
  • thaisie
    Beginner
    thaisie op 27 August 2013 路 16:13
    om nog even terug te komen op mijn berichtje over Gian Simmen, hij had er blijkbaar ook een filmpje van laten maken.

http://www.bytheway.ch/fr/ultraks-2013/
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 27 August 2013 路 17:21
    Of zoals Gian simmen, ga trailrunnen 馃槂
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=707938909232913&set=a....
    En over longboarden, in hoofddorp heb je het floria

Je hebt geen idee hoe graag ik weer zou kunnen hardlopen, laat staan trailen. Helaas sta ik al ruim een jaar langs de zijlijn. Vreselijk frustrerend en deprimerend. Ik zou het longboarden waarschijnlijk zo inruilen om weer te kunnen hardlopen...
  • telemikey
    Advanced
    telemikey op 1 September 2013 路 22:47
    Nieuw filmpje v/h longboarden hier in de omgeving (niets spectaculairs):
  • ThijsKennis
    Expert
    ThijsKennis op 2 September 2013 路 00:07
    Ik fiets 'n kilometer of 200 a 300 per week om weer wat op kracht te komen. Vaak 1 keer per rond de 100km, 2 keer rond de 50km a 60km binnen de twee uur en een keer per week n uur volle bak. En vooral niet te gericht of met hartslag meters of wat dan ook, want het blijft voorbereiding voor freeriden, dat wil ik niet al te serieus nemen! het blijft FREEriden 馃榾

Ik rij trouwens altijd in m'n eentje, zijn mensen hier op t forum er nog voor in om samen wat over de weg te rijden? Lijkt me leuk en bovendien kun je dan wat beter doorfietsen!
    Pow!
  • JohanP
    Advanced
    JohanP op 2 September 2013 路 07:59
    Ik hou het met de fiets naar het werk en de dochter met de fiets naar de creche brengen. Als ik dan aan 40km per week kom mag ik blij zijn 馃槈 Maargoed, beter dan niets zeker?

Ohja, en nog wat klimmen. De zomer is voorbij dus moeten we dat weer indoor doen. En stiekem ga ik daar toch steeds wat dieper 馃槈
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 2 September 2013 路 08:49
    Ik rij trouwens altijd in m'n eentje, zijn mensen hier op t forum er nog voor in om samen wat over de weg te rijden? Lijkt me leuk en bovendien kun je dan wat beter doorfietsen! powderskifun op 2 sep. 2013 00:07
    Ik fiets in NL ook meestal alleen, maar combineer dat met 2 a 3 x per week spinning. Ik heb wel een maatje die ook fietst, maar dat is een tri-atleet die gem. 40 per uur fietst. Dat gaat met net ff iets te snel 馃槂
  • MarcD
    Beginner
    MarcD op 2 September 2013 路 09:10
    Als je solo zonder extreem veel moeite 30+ fietst en een klein beetje normaal kan sturen, dan kan je tijdens trainingskoersjes gewoon meekomen met 40 gemiddeld.
    Lijkt onmogelijk, valt in de praktijk reuze mee.
  • AlexSki
    Tourist
    AlexSki op 2 September 2013 路 10:09
    Als je solo zonder extreem veel moeite 30+ fietst en een klein beetje normaal kan sturen, dan kan je tijdens trainingskoersjes gewoon meekomen met 40 gemiddeld.
    Lijkt onmogelijk, valt in de praktijk reuze mee. MarcD op 2 sep. 2013 09:10

Ik geloof ook wel dat het haalbaar is, maar dan moet ik toch ff iets meer buiten gaan fietsen. Ik ben meer van het klimmen en niet van het op tempo fietsen.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro