Pieperoefentopic Den Haag/Scheveningen

• Luukie25
    Advanced
    Luukie25 op 12 December 2015 · 23:32
    Willen we op het strand oefenen of in het duinpark? Voor het strand is het misschien wat ver weg, of niet? Ik kan trouwens enkel een Kwartellaan vinden in scheveningen. Als ik er parkeerplaats bijzet geeft hij midden in Den Haag aan. Dat lijkt me niet de bedoeling, of wel?
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 12 December 2015 · 23:52
    Ik denk die in Scheveningen ja, ik ben er nog nooit bij geweest dus misschien dat een veteraan even in kan springen met wat info!?
  • rollie
    Beginner
    rollie op 13 December 2015 · 08:07
    De kwartellaan is een klein rond laantje tussen een woonwijk en een duingebid met wat zandvlaktes, de plek waar het vorige keer was. Twee jaar geleden was t ergens anders. Kijk even op Google maps en ge ziet het (ik zit op de mobiel dus wordt t lastig)
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • rollie
    Beginner
    rollie op 13 December 2015 · 09:21
    helemaal in het uiterste puntje van de kwartellaan dus.....

tot vanmiddag!
    "I don't think I have the proper amount of tail rocker to execute this jump!"
  • ieism
    Tourist
    ieism op 13 December 2015 · 12:59
    Hee, het is opeens best mooi weer.. Ik ook even langs!
    splitfest.nl
  • vasco
    Advanced
    vasco op 13 December 2015 · 17:37
    We waren vandaag met zijn 8en, was weer leuk! Piepers zoeken in prikkelbosjes was uitdagend.
  • w00ter
    Tourist
    w00ter op 13 December 2015 · 21:20
    Bedankt jongens! Toch weer wat van opgestoken.
    Het gaat beter als je denkt.
  • Freriks
    Beginner
    Freriks op 19 December 2016 · 18:04
    Wanneer gaan we weer ter voorbereiding van komend seizoen?
    Ik heb niet eerder zo'n dag gedaan maar zou graag bijleren 😃
  • skirene
    skirene op 23 July 2017 · 10:02
    Zit er wellicht al iets in de planning als voorbereiding komend seizoen? Zou graag n keer oefenen en tips krijgen!
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 23 July 2017 · 18:37
    Hee, het seizoen begint weer. 😃
  • skirene
    skirene op 23 July 2017 · 20:40
    Ach ja, eigenlijk nu de langste 'pauze' tot aan volgende sneeuwreisje, afgelopen week een week racen (jaja i know, verkeerde forum 😉) op de Hintertux....

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro