Telefacts op VTM :"Het gevaar van skiën buiten de piste"

• JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 18 January 2014 · 14:01
    Ik vind het persoonlijk spijtig dat ze bijvoorbeeld die pistier niet meer aan het woord hebben gelaten... Die kunnen toch veel beter info geven dan een Bram Cooreman die onzin over piepers uitkraamt en nog andere onzin vertelt. Ze hadden er meer kunnen uithalen maar wel goed dat ze, zoals @Easy zei, de lawine airbag niet als ultieme redmiddel hebben getoond.
  • Thombaa
    Tourist
    Thombaa op 18 January 2014 · 20:04
    De algemene boodschap die ik, als beginner, er uit haal: Freeriden brengt risico's, maar echte freeriders komen voorbereid en weten wat ze doen. Het vereist een bepaalde kennis.

Het stukje met de lawine was zeker sensatie, hoort bij televisie (denk ik).
    Voor jongens als ik, die er geloof ik veel zijn, is dit een leerzaam stukje bewustmaking over de risico's en veiligheid. Dit zet aan tot meer informatie winnen, waardoor ik zelf een juist beeld kan vormen.
    Ik hoop dat je dubbele gevoel iets meer naar de juiste kant word getrokken @TimV !
    Keep it up!
  • evan
    Advanced
    evan op 19 January 2014 · 20:57
    Prima bijdrage van @TimV en @wittelijnen.com. Ook mooie skibeelden (van jullie beiden). Het hoogtepunt was echter dat die Bram tot april moest tellen (1:25). 😀
  • TimV
    Advanced
    TimV op 20 January 2014 · 01:10
    @allen , tnx voor de positieve reacties, feels good !!!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro