Ik heb wel eens eerder het topic voorbij zien komen, maar kon het niet meer vinden. Aangezien het weer koopjestijd is dacht ik maar een nieuwe te maken. Dus plaats hier alle koopjes scherpe aanbiedingen die je tegen komt.
Klopt 30 januari 10 % voor kaarthouders, plus de goggles zijn 25% in de aanbieding! Even nagebeld en de 10 % korting geld ook op kortingsartikelen! Ik ben morgen dus even in de Bever 😀
@Boogerd : ik wil wel. Moeten ze alleen nog tot in Antwerpen geraken (of ik tot bij jou 😉) maar daar komen we wel uit...is niet dringend voor mij, het zou maar een reserve-setje zijn.
PM me maar om af te spreken!
Ik geloof 110mm, ik heb deze bindingen in een aparte order besteld, dus er komen nog wel 10€'s bij voor verzendkosten.
Waarschijnlijk zaterdag/maandag binnen. Boogerd op 30 jan. 2014 16:34
Weet jij de juiste breedte van de stoppers wel nog effe te melden? Al mijn ski's zijn minimaal 110mm.
@Boogerd: bedenk eigenlijk net dat ik het me waarschijnlijk moeilijk maak door nog naar Nederland te moeten rijden om een paar bindingen als ik ze voor hetzelfde geld bij Conrad aan de deur aan geleverd krijgen. Kijk mss effe of je er iemand dichter bij huis blij mee kan maken?
Was al te laat, zat volgens conrad al op de post.Maar geen probleen, ik hou ze of als reserve, of ik kan er wellicht [mention="/profile/25549"]@WARoest[/mention] blij mee maken.
[mention="/profile/3486"][mention=3486]@Boogerd[/mention][/mention] : ik wil wel. Moeten ze alleen nog tot in Antwerpen geraken (of ik tot bij jou 😉) maar daar komen we wel uit...is niet dringend voor mij, het zou maar een reserve-setje zijn.
PM me maar om af te spreken! Anouk op 30 jan. 2014 15:55ik kom regelmatig langs Antwerpen 😃
ik kom regelmatig langs Antwerpen 😃 Haagje op 30 jan. 2014 22:15
Vriendelijk aanbod, maar ondertussen op SP bezweken voor de Völkl Kiku waar ik dan meteen de Jesters op kan laten monteren...het vlees kan soms toch zo zwak zijn 😃
Volgens mij verdienen ze zo 3 dubbel die stuntaanbieding terug; ik ben er dus ook in getrapt om maar een setje Allmountains te kopen. Boogerd op 30 jan. 2014 22:27
I KNOW!!!
Ben al blij dat het niet alleen een vrouwen-ziekte is om voor zulke aanbiedingen te zwichten. Ach ja, gelukkig koop ik nooit wat op Zalando 😃
Reply
You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.