Tip: Gratis safety cursus bij aankoop pieper bij Bever?

• Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 24 January 2014 · 13:06
    Een paar weken geleden heb ik bij Bever een nieuwe pieper gekocht en nu krijg ik per mail een coupon voor een gratis snow safety cursus van wepowder academy opgestuurd.

Volgens mij adverteerd Bever hier niet actief mee en helaas heb ik beide cursussen al gedaan maar mocht iemand overwegen zowel een pieper aan te schaffen en de cursus te willen volgen dan is dit een mooie kans!
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 24 January 2014 · 13:11
    Jep heb hem ook gekregen na aanschaf pieper. Had net module 1 aangeschaft, maar hij werkt ook voor module 2, heel chill!
  • RalfLins
    Beginner
    RalfLins op 24 January 2014 · 16:09
    Super! Net module 1 afgesloten, volgende week 3-eenheid halen. Tijd maken voor module 2 dan maar.
    Life is short, ride a board!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 January 2014 · 16:20
    @Cojack, klopt. Bever is dit jaar partner in de Academy. Ze vinden het niet alleen belangrijk dat freeriders de juiste spullen hebben, maar net zo belangrijk dat ze over de juiste kennis beschikken.
    May the powder be with you.
  • Berger
    Tourist
    Berger op 24 January 2014 · 20:31
    Moet module 2 ook nog doen. Is die coupon ook voor als de prijs omhoog is gegaan? En incl boek? En incl verzendkosten? @meteomorris
    Dan ga ik nml morgen een pieper bij de bevert halen. Beloofd.

of kan ik jouw coupon overnemen @cojack?
  • sjakies
    Beginner
    sjakies op 25 January 2014 · 07:42
    Hoe lang duurt het voordat je die coupon in mailbox krijgt? Deze actie werd namelijk niet vermeld bij beversport.
  • Ee1co
    Advanced
    Ee1co op 25 January 2014 · 10:39
    @sjakies ik moest er dik 3 weken op wachten.
  • Surfertje
    Beginner
    Surfertje op 25 January 2014 · 12:22
    @skakies, ik kreeg hem na ongeveer een week volgens mij.
  • Savage
    Beginner
    Savage op 31 January 2014 · 23:37
    Ik heb afgelopen week de Barryvox set gekocht. Ik heb geen voucher gekregen. Komt deze achteraf via de Bever klantenkaart ofzo?

Ik heb zowel bij de klantenservice van Bever geinformeerd als in de winkel (Utrecht), maar daar waren ze niet op de hoogte van deze actie.

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro