ISPO 2014: nieuwe gear voor winter '14-'15

• meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 24 January 2014 路 17:10
    Zondag starten we een blog waar we continue beelden van nieuwtjes zullen uploaden. Heb jij nu al zaken waarvan je zegt... die wil ik niet missen. Laat het ons weten, dan leggen we ze vast op de gevoelige plaat.

Ken je de ISPO niet? http://munich.ispo.com/en/TRADE-SHOW-VISITORS/About-ISPO-MUNICH/...
    May the powder be with you.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 24 January 2014 路 17:15
    Plum splitboard bindingen馃槷
  • johannes
    Beginner
    johannes op 24 January 2014 路 17:27
    benieuwd naar de nieuwe bent chetler
  • ieism
    Tourist
    ieism op 24 January 2014 路 17:35
    Plum splitboard bindingen馃槷 Fabergé op 24 jan. 2014 17:15

Dit.
    splitfest.nl
  • ffKnallen
    Advanced
    ffKnallen op 24 January 2014 路 17:41
    Ik ben erg benieuwd of Bataleon (whitegold) volgende winter met een splitboard komt of alleen DIY's zoals afgelopen seizoen met een bamboe strip om in te zagen? En of de North stijver wordt?
  • coen
    Advanced
    coen op 24 January 2014 路 18:08
    Ik ben benieuwd naar een nieuwe of geupdate toerski (softshell) broek van arcteryx. En ik ben ook benieuwd naar iets meer info over de nieuwe radical schoen van Dynafit
    Earn your turns...
  • Eagl
    Beginner
    Eagl op 24 January 2014 路 18:10
    De nieuwste ontwikkelingen in lawinepiepers en airbags, lijken me erg nuttig.
    Powder is a dance, and the mountain always leads
  • sanno
    Tourist
    sanno op 24 January 2014 路 18:36
    G3 carbon ski's en carbon splitboards!!!
    Toerisski
  • CPet
    Advanced
    CPet op 24 January 2014 路 18:47
    @sanno, dat moet heel wat zijn want je ben er zo vol van 馃槈 Ik zal eens een bevriende handelaar vragen of hij mij binnen kan laten wil er wel eens heen!
    Let the snow come!
  • evan
    Advanced
    evan op 24 January 2014 路 18:54
    Ik verwacht toch wel een paar foto's van jullie met big shots uit de industrie (op de foto met Mike Douglas en Kaj Zackrisson moet toch wel lukken?) of anders wel met charmante vrouwelijke vertegenwoordigers. Verder natuurlijk het laatste uit de wereld van de tellers. Daarnaast ben ik ook wel benieuwd naar wat Tecnica en Blizzard te bieden hebben op freeridegebied.
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 24 January 2014 路 18:58
    +1 voor G3 skis

Scarpa ski schoenen !!

Alpride airbag rugzakken van Scott, vooral binnenkant.. (ISPO award gewonnen)
    Als je dan toch bij Scott bent, open dan even met een verassings aanval vraag en vraag waarom zij met PHK tech bindingen skien en wat er daar nog meer gaat gebeuren in de toekomst.. Voor je het weet heb je een wereld primeur 馃槈

Moment skis komt met wat nieuwe modellen, Black Crows schijnt met een nieuwe ski die Julien Regnier heeft ontworpen te komen,

Fischer tour schoenen !!

Peuter bij Arc'teryx vooral info los over wanneer zij met hun baterij airbag komen..
  • JasperDeBauw
    Advanced
    JasperDeBauw op 24 January 2014 路 19:00
    de eric pollard's van LINE. er zou een bredere aankomen las ik op Newschoolers.
  • coen
    Advanced
    coen op 24 January 2014 路 19:07

Fischer tour schoenen !!
    Fabergé op 24 jan. 2014 18:58

Deze idd! Zou een Vacuum ding zijn toch?
    Earn your turns...
  • Teledaddy2
    Advanced
    Teledaddy2 op 24 January 2014 路 19:23
    Al het goede komt de USA!
    Hier enkele nieuwtjes

Let vooral op de fietsen aan het einde van het filmpje
  • Teledaddy2
    Advanced
    Teledaddy2 op 24 January 2014 路 19:27
    Black Diamond Jetforce

• Ghini
    Advanced
    Ghini op 24 January 2014 路 19:32
    ^ Pieps/Black Diamond ja.. Arc'teryx is een ander bedrijf en valt onder Amer sports (salomon, atomic en meer)
  • ieism
    Tourist
    ieism op 24 January 2014 路 19:48
    Fish scales in plaats van skins, wat roken ze bij Voile?

3-delige split bij salomon, dapper.

Vraag even bij Rome wat die nieuwe splitboard boot gaat kosten. Dan weet ik of ik in de uitverkoop iets moet kopen of toch wachten.
    splitfest.nl
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 24 January 2014 路 19:56
    ^ 4 delig zelfs! Bizar!
  • CPet
    Advanced
    CPet op 24 January 2014 路 21:06 Let the snow come!
  • bpomerantz
    Beginner
    bpomerantz op 24 January 2014 路 21:56
    https://www.facebook.com/ISPOAward
    staan alle foto's en nominees op check de JURYMEETING 2014 foto's en zie Blauwe DSP + binding.
    powdermonkey.nl
  • JaapvR
    Tourist
    JaapvR op 24 January 2014 路 22:14
    Opvolger voor de Scarpa Maestrale RS?
  • Willem2k
    Advanced
    Willem2k op 24 January 2014 路 22:28
    Fish scales in plaats van skins, wat roken ze bij Voile?
    3-delige split bij salomon, dapper.
    Vraag even bij Rome wat die nieuwe splitboard boot gaat kosten. Dan weet ik of ik in de uitverkoop iets moet kopen of toch wachten. ieism op 24 jan. 2014 19:48

Tof idee met die schubben, maar alleen onder een swallow of iets anders directioneels wat je niet 'per ongeluk' een keer switch gooit tijdens het afdalen 馃構

En Jones... Splits in kindermaten? Really? Ik ben heel benieuwd hoe ze dat rijmen met hun safety propaganda.
    Snowboarding without friends is not snowboarding.
  • EmileHendrix
    Advanced
    EmileHendrix op 24 January 2014 路 22:37
    Zelf geen ispo-ervaring dus hier onder het betere gokwerk, maar je scoort bij mij pluspunten met beeld/verslag/opmerking van of over:

- jetforce (voelt het als een verkoelingsventilatortje of denk je bijna op te stijgen?)
    - hippe (klim/gletscher)gordels met lus aan voor+achterkant of andere mooie details (stel dat je eens ergens gezekerd zou dalen....?)
    - tele-speelgoed (ik kan ondertussen zelfs genieten van mounting plates...)
    - om tegengewicht te bieden aan de aanwezige klimmers: alles wat een paar gram meer weegt krijgt ook pluspunten (al is het maar omdat je harder daalt 馃槂 )
    馃榾
    Een kleine fantasie kan groter zijn dan de wereld.
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 24 January 2014 路 23:44
    +1 voor een beter kijkje naar de nieuwe Bent Chetlers!
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • Ghini
    Advanced
    Ghini op 25 January 2014 路 10:29
    +1 voor een beter kijkje naar de nieuwe Bent Chetlers! Tim3 op 24 jan. 2014 23:44

http://www.tetongravity.com/blogs/Sneak-Peak-Atomic39s2015-Bent-Chetle...
  • Reinier
    Advanced
    Reinier op 25 January 2014 路 10:31
    In US is al op Tradeshow 1-en-ander bekend geworden wbt ski's voor volgend seizoen. Oa. Nieuwe salomon Quest tour schoenen, Dps, Blackdiamond ski's, etc http://www.snewsnet.com/trade-show/outdoor-retailer-winter-market-2014...
  • Tim3
    Beginner
    Tim3 op 25 January 2014 路 10:36
    @Faberge thanks, maar die had ik inderdaad al gezien. Daarom doelde ik op een nog 'beter' kijkje! T ziet er in ieder geval fancy uit.
    'Go, go on that great adventure' - Jeremy Jones (Higher)
  • coen
    Advanced
    coen op 25 January 2014 路 11:07
    Oa. Nieuwe salomon Quest tour schoenen,http://www.snewsnet.com/trade-show/outdoor-retailer-winter-market-2014... Reinier op 25 jan. 2014 10:31

En de tech-fittings zijn terug, hopelijk gaat dat wat beter dan de vorige keer馃槂
    Earn your turns...
  • coen
    Advanced
    coen op 25 January 2014 路 11:14
    Kwam dit trouwens tegen na wat browsen over die Fischier vacuum tour schoen: http://www.friflyt.no/tag/fischer%20transalp%20vacuum%20ts%20lite...

Kan een mooie optie zijn voor mensen met moeilijke voeten die een lichte schoen willen!
    Earn your turns...
  • Frijtje
    Tourist
    Frijtje op 25 January 2014 路 11:34
    of je kijkt hier voor de 2014/2015 brochures!

http://www.zuzupopo.com/xe/index.php?mid=catalog&category=124458...
    Whitegold staat er ook bij, en met wat zoeken de andere genoemde ook vast.

voor ski nog niet veel maar zal snel komen. Wel de Scott hardgoods http://www.zuzupopo.com/xe/index.php?mid=catalog&category=124459...

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro