[UPDATE] TNF Freeride Film Festival - Powdered by wePowder

• coen
    Advanced
    coen op 21 October 2011 路 13:33
    Oeh hopen op meer data en locatie's! Amsterdam is zo ver vanaf Groningen en zonder vervoer 馃槥
    Earn your turns...
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 21 October 2011 路 13:52

Oeh hopen op meer data en locatie's! Amsterdam is zo ver vanaf Groningen en zonder vervoer 馃槥

Tijd voor een carpooltopic! Hoe meer, hoe beter! (enne, het is niet in A'dam, maar in Zoetermeer 馃槈)
    You ski? wePowder!
  • meteomorris
    Tourist
    meteomorris op 21 October 2011 路 14:08

En het is met gepaste trots dat we film #4 kunnen aankondigen...

LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!LIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKELIKE!!!
    May the powder be with you.
  • coen
    Advanced
    coen op 21 October 2011 路 16:59

[quote author=coen link=topic=2919.msg41206#msg41206 date=1319196837]

Tijd voor een carpooltopic! Hoe meer, hoe beter! (enne, het is niet in A'dam, maar in Zoetermeer 馃槈)
    [/quote]

Haha oh ja, stimmt! 馃槈 Had Amsterdam van vorig jaar nog in m'n hoofd.

Earn your turns...
  • Niels
    Advanced
    Niels op 21 October 2011 路 20:59

Wederom te gek dit! I'm in!!!

• gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 22 October 2011 路 12:59
    hmmm... mn vriendin is jarig... wat zal ik doen...
    live to ride, ride to live
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 October 2011 路 13:02
    Tjeez, dat je daar nog over na moet denken :馃槂 Tot de 18e ;D
  • gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 22 October 2011 路 13:13
    @Emmer, je hebt gelijk. Ik neem haar mee. Verrassing lieffie!!! Gefeliciteerd!!! 馃榾
  • Aryen
    Advanced
    Aryen op 22 October 2011 路 13:26
    馃榾
  • Karst
    Advanced
    Karst op 23 October 2011 路 20:04
    YES!
    Wij zijn erbij! Vriendin hotel geboekt in Scheveningen op haar Ibis punten.
    zin in!

... Dus het wordt ook nog een romantisch weekend ( 馃槈 --> @Gillie-o!)

@carpool topic, wij komen vanuit Maastricht, 2 punto plekjes vrij.
    Smile! Your ridin' pow!!!
  • gillie-o
    Tourist
    gillie-o op 24 October 2011 路 05:17
    @Karst, Ik woon er nog geen tien minuten vandaan. M'n vriendin dronken voeren, thuis brengen en hop weer terug!!! (Oeps zei ik dat hard op...?)
  • rob
    Advanced
    rob op 18 November 2011 路 07:58

Domme vraag misschien, maar moet je je ook nog aanmelden of gewoon komen en genieten ?
    Last minute, maar ik kan er toch nog bij zijn.  ;D
  • Bart1
    Tourist
    Bart1 op 18 November 2011 路 09:00

Domme vraag misschien, maar moet je je ook nog aanmelden of gewoon komen en genieten ?
    Last minute, maar ik kan er toch nog bij zijn.  ;D

Gewoon komen, want het wordt behoorlijk gezellig! 馃槂
    You ski? wePowder!

Reply

You need to be logged in to post a comment in this topic. Login or create an account.

Upgrade to wepowder Pro

• Extended 14 day forecast
  • Slope angle and exposition terrain layers
  • Inspirational freeride routes
wePowder Pro